İADE VE DEĞİŞİM POLİTİKASI
Ürün / ürünler alıcıya teslim edildikten sonraki 15 gün içerisinde Kargo ile geri gönderilmelidir.Göndereceğiniz ürünlerin kullanılmamış ve ürün etiketinin çıkarılmamış olması gerekmektedir. Tarafınıza gelen evraklar ile beraber ile anlaşmalı kargomuza teslim edebilirsiniz. İade (tek yön) ve değişimlerde (gidiş – dönüş ) kargo bedeli alıcıya aittir.
Değiştirmek veya iade etmek istediğiniz ürünü teslim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde, ürüne ait, faturanızı, faturanın ön kısmındaki değişim/iade bölümünü eksiksiz doldurup depomuza gönderebilirsiniz. Siparişinizle birlikte tarafınıza gönderilen faturanın ön yüzünde bulunan ilgili alana; iade etmek istediğiniz ürünlerin bilgilerini, isminizi ve soyadınızı doldurarak altta bulunan bölümü imzalamanız gerekmektedir. Aksi taktirde yasa gereği iadeniz gerçekleştirilemez.
Not: İadelerde kargo ücreti tüketiciye aittir, değişimlerde ise gidiş-dönüş kargo ücreti alıcıya aittir.
İade Kargo ücreti:
UPS - 15 TL ( tek yön ücretidir)
YURTİÇİ - 25 TL ( tek yön ücretidir)
Hijyen sebebi ile takılarımızda, iç giyim alt gruplarda ve maske gibi ürünlerde iade ve değişim yapılmamaktadır.
Değişim işlemlerindeki olası fiyat farklılıklarında Müşteri Hizmetlerimiz tarafınızla iletişime geçecektir. Fiyat farkını ödeyebileceğiniz hesap bilgilerine buradan ulaşabilirsiniz;
Değişimlerde kargo ücreti Yurtiçi Kargo ile göndermeniz halinde bize aittir. Değişim ve iade gönderilerinizin takibini yapabilmek amacıyla kargo firmasından gönderi kodunuzu alabilirsiniz.
İADE/DEĞİŞİM KARGO KODU
UPS Kargo: 07FE00
Not: Lütfen UPS Kargo ile iade yapacağınız zaman aşağıdaki talimatları izleyiniz.
1. Adım

2. Adım

ADRES: Caferağa mh. Moda cd. No:28/B
Kadıköy/İstanbul
Mağazalardan Değişim ve İade
retrobird.com.tr ve Retrobird mobil uygulamalarından yapılan ve iskonto tutarı uygulanmamış siparişlerin değişim işlemlerini 14 gün içerisinde mağazalarımızdan anında gerçekleştirebilirsiniz.
Diğer değişim işlemleri ve iade için ürünlerimizi mağazalarımıza teslim edebilir ve değişim / iade sürecinizi mağazalarımız aracılığıyla başlatabilirsiniz. Mağazalarımız değiştirmek veya iade etmek istediğiniz ürünleri en kısa sürede merkezimize ulaştıracak ve işleminiz gerçekleştirilecektir.
Mağazalarımız bu işlemde teslimat noktası olarak görev yapacak olup, iade işlemleriniz ile ilgili süreci başlatacaktır.
Ücret İadesi
Kredi kartı ile yapılan alışverişlerin iadeleri, alışveriş yapılan kredi kartına yapılmaktadır. Farkı bir kredi kartına veya nakit olarak iade yapılamamaktadır. Kredi kartlarına yapılan iadeler bankanıza bağlı olarak 10 iş günü içerisinde kart hesabınıza geçecektir. İadelerde kargo ücreti düşülerek iade yapılmaktadır.
Taksitli ödemelerinizde;
İade tutarının tamamı kredi kartınızın ait olduğu bankaya tek seferde tarafımızca yapılır.
İade tutarını bir sonraki ekstrenizde "artı bakiye" bakiye olarak görebilirsiniz. Bankanız taksit tutarını, seçtiğiniz taksit sayısı kadar ayda kartınıza iade eder.
Eğer iadeden önce herhangi bir taksit ödemesi yapıldıysa, iadeden sonraki ayda bankanız ödediğiniz taksitlerdeki bakiyenin tamamını yatırır.
Banka Kartı veya Kredi Kartı ile yapılan ödemelerinizin geri ödeme süresi bankalara göre farklılık göstermektedir. Ödeme bilgilerinizi bankanızdan öğrenebilir ya da hesap ekstrenizden kontrol edebilirsiniz.
Havale/EFT ile yapılan ödemelerinizin geri ödemesi EFT‘nin ya da havalenin bağlı olduğu ya da gönderildiği hesap numarasına havale yoluyla geri ödenir.
İade işlemi yapılan ürünlerde kullandığınız hediye çeki bedeli, hesabınıza yeniden tanımlanmaz. Kampanya süresince verilen kuponlar, kampanya bitiminden sonra kullanılamaz.
Kargo-teslimat ücreti iade edilmez.
Müşteri Hizmetleri
Stil danışmanlığı, siparişleriniz ile ilgili merak ettikleriniz, değişim/iade ile ilgili sorularınız ve Retrobird ile ilgili tüm konular için bize aşağıdaki iletişim kanallarıyla ulaşabilirsiniz.
Telefon: 0544 270 80 91
E-Posta: [email protected]